Ugehilsen 1. september

Kære medlemmer og venner af Zionskirken

På søndag den 5. september kommer jeg til Bornholm og holder gudstjeneste i Zionskirken kl. 10.

Gudstjenestens tema bliver: Prisen for efterfølgelse (Lukas 14, 25-33)

Menighedsrådet besluttede ved det seneste møde, at vi denne søndag opsamler en kollekt for MBUF, metodistkirkens børne- og ungdomsforbund, til støtte for det kirkelige børne- og ungdomsarbejde.

Det er en af de kollekter, som kirkens landsmøde har besluttet alle menigheder indsamler, og denne, i løbet af september.
I Rønne menighed er spejderne for nuværende det eneste ungdomsarbejde. Men der er blevet taget nyt initiativ med at følge op på de døbte børn, med programmet: Tro derhjemme. Det kan vi også have gavn af, især når vi husker at der er barnedåb om to uger. I det hele taget er børne- og ungdomsarbejde vigtigt, ja kirkens fremtid! Derfor anbefales denne kollekt på det varmeste.

I kan bidrage med kontanter i kirkebøssen på søndag – eller via 4843KF

Skriv gerne hvad pengene skal gå til.

Og selvfølgelig er en bankoverførsel også mulig:

konto nr. 0650-6505 854 908

De bedste hilsner