Ugehilsen 6. april

Kristus er opstanden, ja han er sandelig opstanden, Halleluja!

Jeg håber at I alle har haft en god påske. Det havde vi. Vi var jo på Bornholm, for første gang i år og vi holdt to gudstjenester sammen med vores biskop Christian Alsted, skærtorsdag aften og påskemorgen. Begge gudstjenester foregik i kirken og blev delt med jer på zoom.

Desværre må vi konstatere at lyden ikke var god!
Især påskemorgen havde vi problemer med lyden. Vi prøvede at gøre lyden bedre end skærtorsdag aften, men desværre skete der en fejl med en mikrofon og lyden blev værre, så delvist kunne I ikke høre os. Det er vi meget kede af!
For dem der var i kirken var det en meget fin og festlig gudstjeneste, men på zoom var det ikke nemt at høre og følge med.
Det beklager vi dybt!

Nu på søndag holder vi igen en zoomgudstjeneste hjemmefra og der vil ikke være problemer med lyden, da det hele foregår på zoom. Lydproblemerne i påsken opstod på grund af kombinationen af en gudstjeneste i kirkerummet og på zoom.
Men vi tror at vi har lært en del og vil måske prøve det igen senere.
Vi håber ikke at I blev helt afvisende over for denne form for gudstjeneste på grund af de problemer vi havde og glæder os til at se jer på zoom på søndag.

By Claus

Tilsynsførende Ældste for Metodistkirken på Bornholm